vineri, 29 iunie 2012

Concursul s-a încheiat! Vă mulțumim mult pentru participare. Câștigătoarea este Alina Lazăr. În continuare puteți citi mesajul ei:
”Off m-am indragostit la prima vedere de lucrusoarele Le Cose Animate iar cateva colaje Wedding mi-au fost de ajutor, sa-i pregatesc o mica surpriza sotului meu pentru aniversarea noastra care va avea loc peste cateva zile, 01 iulie (6 ani de la casatorie).
Dar sa revenim la subiect :)
Cum imi doresc foarte mult un copil, imi imaginez ca as folosi setul, la botezul lui, care va consta in organizarea unei mese cu cei apropiati mie, pe o terasa intr-un parc plin de verdeata cu vedere la mare, intr-o atmosfera dantelata shabby cu parfum de iarba si ocean. Lemn alb, rochii albe cu accente de dantela, trandafiri roz, iarba verde, ocean albastru si …Le Cose Animate :)
Acest spirit shabby in Danemarca, il simt si vad peste tot, inclusiv in peisaje…
Iti doresc muulta inspiratie si mult succes!
Alina.” 
Ne bucurăm să te întâmpinăm cu un nou concurs! Le Cose Animate și More inspiration, please au pus la cale ceva special pentru tine! Poți câștiga un set de pahare Shabby Coasters, iar detaliile concursului le găsești aici. Este foarte simplu! Trebuie doar să dai like la pagina noastra de facebook și să ne povestești cum ai folosi suporturile de pahare lăsând un mesaj la sfârșitul interviului de aici. Cel mai creativ răspuns câștigă! Mult succes!
PS

0 comments:

Trimiteți un comentariu